Brev:
Spiser ikke
23. juli 2009
Alder:
15 mdr.
Spiser ikke
Hei Helen.
Nu er jeg i vildrede med hensyn til min datter. Hun vil ikke spise det jeg laver til hende, men ligeså snart hun får frugt og grøntsager, så gider hun godt at spise. Hun drikker helt vildt for tiden. Hun er 15 mdr.
Hvad skal jeg gøre?
Med venlig hilsen
den bekymrede mor